Her finner du informasjon om:

Frakt
  • I postkassen (49,-): Vi pakker og sender så snart som mulig, og så snart vi har levert fra oss pakken til posten vil du få et mail med bekreftelse på at ordren er fullført og sendt.
  • Med sporing (99,-): Større varer sender vi med sporing. Du vil få et mail med sporingsnummer så snart det er sendt fra oss og du blir varslet på sms og/eller e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet.
  • Hente i butikken: Vi har butikk i Spydeberg hvor du kan hente varene dine. Dette er gratis og du vil få en mail/sms når varene er tilgjengelig. Se våre åpningstider her.
GRATIS FRAKT: Hvis du handler for over 1000,- så spanderer vi frakten! 🙂
Betaling
  • Vi bruker Klarna Checkout – en trygg og enkel betalingsløsning. Først bekreftes kjøpet. Klarna faktura med 14 dagers betalingsutsettelse ligger inne som standard. Du kan også velge delbetaling via Klarna konto. Mer informasjon om dette finnes her: Betaling via Klarna. Ønsker du heller å betale med kredittkort krysser du av for dette.
    Velger du faktura sendes den enten via vanlig post eller e-post.
    Fakturaen sendes samtidig med varene, og det betyr at en faktura tilsendt via e-post kan komme et par dager tidligere enn leveransen. Selvfølgelig trenger du ikke å betale før du har fått dine varer.
  • PERSONVERN All informasjon behandles sikkert med hensyn til personvern. Vi vil ikke viderselge den informasjonen du legger igjen om deg selv når du handler hos oss. Den vil heller ikke være tilgjengelig for andre enn de som har behov for den her hos oss.
  • Alle priser er i norske kroner (NOK) og er inkludert merverdiavgift (mva).
Bytte / retur / reklamasjon
  • Bytte Hvis du har kjøpt feil størrelse eller ønsker en annen vare kan du bytte varen innen 14 dager. Send oss gjerne en mail på forhånd om hva det gjelder. Legg også ved en lapp i pakken der du skriver hva du ønsker å bytte til. Du betaler portoen for å sende pakken til oss og vi betaler frakten for å sende deg ny vare. Gjelder ikke salgsvarer.
  • Retur Dersom du vil angre på kjøpet returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema. Du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto.
  • Reklamasjon Dersom det foreligger en mangel ved varen må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den gi oss skriftlig melding (e-post eller brev). Vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre.